niedziela, 13 kwietnia 2014

Fear not, for I am with you;[...] I will strengthen you, I will help you, I will uphold you with my righteous right hand.

Kochani!
Nie zniknęłam ani nie zapadłam się pod ziemię (chociaż ostatnio mam na to ogromną ochotę, może miałabym święty spokój...), spokojnie! Jestem i pamiętam o Charliem. Ale niestety to cholerstwo brzęczy mi nad uchem jak nieznośny komar i wymusza, abym swoją uwagę skupiła całkowicie na nim. Ostatnią maturę mam 19.05, po tym dniu padne spać na następny rok więc jakoś w maju za rok powinien być następny rozdział.
Żartuję. :)
Chyba.
Mam nadzieję...
W każdym razie, do 19 nie pojawi się raczej nic, przykro mi.
Trzymajcie kciuki i módlcie się, żebym jakoś przebrnęła przez te nieszczęsne matury.

"Trzymajcie się, robaczki!"

xx

9 komentarzy:

  1. Trzymam za Ciebie kciuki! Będę czekać choćby ten rok :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę! ♥ Wierzymy w Ciebie z Charliem. :') Połamania długopisu :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze :) Ja też zakuwam, matma i biologia tak bardzo ;____;
    Cóż, ja ostatnią maturkę mam dopiero 27.05, bo Bachillerato (egzaminy dwujęzyczne z j. hiszpańskiego) mi tak wypadają...
    Trzymaj się tam, wyśpij po maturach, a na Charliego będziemy czekali z utęsknieniem :)
    S.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na nowy rozdział ,zapraszam do mnie :) http://one-night-of-the-hunterr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie: http://this-is-love-30stm.blogspot.com/
    P.S. świetny blog dopiero co zaczęłam czytać, ale jest cudowny :) obserwuję, czytam, komentuję - liczę na rewanż, ale nie zmuszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie skoczylam czytac wszystkie rozdziały... dodaj cos nowego kobieto, nie mecz juz nas tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kiedy bedzie nowy rozdział?????????????????:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz że dopiero teraz piszę. Dwa dni temu zaczęłacz czytać tego bloga, dziś skończyłam. Nie chcę pisać wiele, po prostu jdstem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że nie porzuciłaś pisania. :)
    Zapraszam do siebie: searching-for-a-sign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń